• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Tramuntana Tech Talks I : Roger Llovet (Nautal)

octubre 6, 2022 @ 12:00 pm - 1:30 pm

Les Tramuntana Tech Talks, són una iniciativa nascuda el 2016 que consisteix en un conjunt de xerrades gratuïtes per a emprenedors, startups i qualsevol persona interessada en els negocis digitals. En edicions anteriors hem comptat amb la participació de professionals i fundadors de molt prestigi dins el sector de les empreses tecnològiques com Amazon, Destinia, Cabify, Wallapop, BlaBlaCar o Tiendeo.

Aquestes conferències es celebren a Parc Bit i al Centre Bit Menorca durant els mesos d’octubre i novembre. En elles es tracten temes rellevants dins el món de l’empresa com són: les estratègies de comercialització, estratègies de màrqueting, la importància de la UX, com organitzar un equip de vendes, consells per preparar una empresa abans d’iniciar una ronda de finançament i molts altres temes d’interès pels que estiguin llançant el seu projecte o pels que simplement tenen interès a aprendre sobre aquests temes de la mà de persones amb molta experiència.

Mostra els detalls

Data: