• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Digitalitza el teu negoci: formació per autònoms i PIMES al CentreBit Menorca/Digitaliza tu negocio: formación para autónomos y PYMES en el CentreBit Menorca

abril 3, 2023 @ 8:00 am - 5:00 pm

Ets un autònom/PIME/emprenedor resident a Menorca? Si t’agradaria aprendre eines per començar o millorar la digitalització del teu negoci, et pots apuntar gratuïtament a aquestes càpsules formatives:

1. Instagram per empreses. Nivell bàsic (20/04/23)
  2. WhatsApp Business. Nivell mitjà (27/04/23)
  3. Gestió documental al núvol. Nivell bàsic (04/05/23)
  4. Com obtenir el certificat digital. Nivell bàsic (11/05/23)
  5. Intel·ligència artificial aplicada a la productivitat de les PIMES. Nivell avançat (18/05/23)
  • On? Al CentreBit Menorca (Av. des Camp Verd, 4, 07730 Alaior).
  • Horari: De 16:00h a 18:00h
  • Com? emplenant aquest formulari.
  • Més informació: Consulta el catàleg dels cursos aquí.
El nivell de les formacions va des del bàsic a l’avançat, i la formació serà en format presencial, ja que es pretén ajudar les empreses des de zero, en el seu procés de digitalització. Les sessions han de ser d’un mínim de 5 persones i màxim de 15 participants per tal de poder atendre bé les necessitats i resoldre els dubtes. Una vegada s’hagin rebut totes les sol·licituds de formació, la Fundació Bit es posarà en contacte amb vosaltres per confirmar la inscripció
Aquesta iniciativa està organitzada pel Centre Bit Menorca i finançada per la Direcció General de Modernització i Administració Digital (Conselleria de Fons Europeus ,Universitat i Cultura) i la Direcció General d’Innovació (Conselleria de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica).

¿Eres un autónomo/PYME/emprendedor residente en MenorcaSi te gustaría aprender herramientas para empezar o mejorar la digitalización de tu negocio, puedes apuntarte gratuitamente a estas cápsulas formativas:

1. Instagram para empresas. Nivel básico (20/04/23)
  2. WhatsApp Business. Nivel medio (27/04/23)
  3. Gestión documental en la nube. Nivel básico (04/05/23)
  4. Cómo obtener el certificado digital. Nivel básico (11/05/23)
  5. Inteligencia artificial aplicada a la productividad de las PYMES. Nivel avanzado (18/05/23)
  • ¿Dónde? En el CentreBit Menorca (Av. des Camp Verd, 4, 07730 Alaior).
  • Horario: De 16:00h a 18:00h
  • ¿Cómo? Rellenando este formulario.
  • Más información: Consulta el catálogo de los cursos aquí.
El nivel de las formaciones va desde el básico al avanzado, y la formación será en formato presencial, ya que se pretende ayudar a las empresas desde cero, en su proceso de digitalización. Las sesiones deben contar con un mínimo de 5 personas y máximo de 15 participantes para poder atender bien a las necesidades y resolver las dudas. Una vez que se hayan recibido todas las solicitudes de formación, la Fundación Bit se pondrá en contacto con vosotros para confirmar la inscripción.
Esta iniciativa está organizada por el CentreBit Menorca y financiada por la Dirección General de Modernización y Administración Digital (Consejería de Fondos Europeos, Universidad y Cultura) y la Dirección General de Innovación (Consejería de Transición Energética, Sectores Productivos y Memoria Democrática).

Mostra els detalls

Data: